17 december 2011

Jule hilsen

Glædelig jul og godt nytår


Efter en travl november og december med jule billeder, er det tid til at ønske alle en god jul og godt nytår.
Mit flashanlæg (lysanlæg) har blinket som et stroboskop og er nu sat til nedkøling indtil januar hvor det igen er tid. De sidste billeder er sendt til fremkaldelse og nu står den på de sidste juleindkøb.

Studioflash, 1 softbox, 1 paraply og 1 backlight


Året har været rigtig spændende med varierende fotoopgaver. Det har bl.a ført mig 2000 Km nordpå til Kalix Älven ved Kiruna. En tur hvor jeg lavede min første live opdatering på denne blog. Jeg er også blevet hyret til opgaver for et fodboldhold, en Hypnotisør, en tømrer, en kaffeelsker osv.

Studioflash, 2 softbox og 1 backlight
I Januar er kalenderen allerede godt fyld op med blandt andet bryllups fotografering, hjemmesidekursus samt kæreste portrætter til Valentinsdag, så jeg ser med glæde frem til et nyt og spændende år.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar